TEACHING PREMIERE KÖLN
TEACHING PREMIERE KÖLN

TEACHING PREMIERE KÖLN

After I already once could lead 80 people in the great hall of Yoga Vidya Ashram Westerwald through a mantrayoga class last summer, today spontaneously the teaching-premiere in Cologne Yoga Vidya Center took place. This is where I did my yogateacher education during the last two years. The mantras and numerous corrections and guidance were very well received todayWell then … Thanx for the great guidance and eduation YV-Cologne! 🙂 
In January a new 2-year yoga teacher training in many yoga vidya centers across germany will start for you to join next to the job. Or you can apply for a 4-weeks intensive training. In my view, highly recommended.
Nachdem ich im Sommer ja schon einmal 80 Leute im großen Saal des Yoga-Vidya Westerwald Ashrams durch eine Mantra-Yogastunde führen durfte, gab es heute spontan die Premiere im Kölner Yoga-Vidya Center, dem Ort, an dem ich die letzten zwei Jahre meine Yogalehrerausbildung genossen habe. Die begleitenden Mantras, zahlreichen Korrekturen und Hilfestellungen kamen heute sehr gut an. Na dann… Danke sehr für die gute Führung und Ausbildung YV-Köln! 🙂
Im Januar startet eine neue 2-jährige Yogalehrer-Ausbildung in vielen Yoga-Vidya Centern deutschlandweit. Die kannst Du neben dem Job mitmachen oder Dich für eine 4-wöchige Intensivausbildung anmelden. Aus meiner Sicht sehr zu empfehlen.